Montag, 23. Juli 2012


Хайр чи сонс

Хайр чамд хэлэх хэдхэн үгсийг минь сонс
Хандаж чамд хэлэх зүрхнийхээ үгсээ өчье
Хайр чи сонс
Хичнээн хүмүүний зүрх уйлагнан, галзууран байн чамд
Хамагаа зориулж хэлж хийж бичиж баталдагийг би  мэдэхгүй ээ гэвч
Тоотой тэр хүмүүсийн нэгэн би болчихоод байна
Хайр чи сонс
Худал бишээ үнэнээ бичье
Анх хайр чамайг би мэддэггүй байхдаа дэндүү жаргалтай байждээ гэж боддог
Арван нэгтэйдээ чамтай би учраад
Алагхан зүрхээ 
Анх удаа шархлуулаад уйлаад хоцорсонийг минь чи сонс
Алдаа оноог минь засахаасаа илүү чамаар би тоглуулаад хоцорчихоод
Одоо ч соривтой хохироод үлдсэнийг минь чи хар
Цээжээ дэлгээд чамд би мэдрүүлье
Цэв хүйтэн байна дэндүү хүйтэн байна
Нээгээд чамд харуулья
Наашаа ирээд бүгдийг нь хар
Харин одоо чи хайр мөн бишээ надад батла!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

  Temdeglel 11/07/2019 4-hon nastai byatshan ohiniihoo, minii bolhi gemeer hiigdsen tsaasan ongotsiig bayrtai n argagui barin naash...