Sonntag, 29. Juli 2012

Нэгэн залуутай 4 мөртөөр өрсөлдөн бичсэн миний 4 мөртүүдээс:



Шинэхэн найзтайгаа 4 мөртөөр уралдан бичиж
Шинэ зүйлийг хийх энэ өдөр сайхан өдөр
Сайн санаат найз охиндоо туслаж
Шинэхэн танилтай болсон энэ өдөр сайхан өдөр


----------------------------------------------------------------


Жаргал зовлон үргэлж хамт байдаг болохоор
Энэ амьдрал сонирхолтой бас ээдрээтэй
Сайхан муухай биднийг тойрдог болохоор
Бид маргаашаар амьдраггүй залуусаа.Урагшаа

----------------------------------------------------------------

Тийм ээ би шантрахгүй 
Тэгэх тусам би илүү зоригтой байна
Тийм ээ би гундуу явж ухарахгүй
Тэгэх тусам амьдрал чамайг нэг сайн болгоод өгнө дөө

-----------------------------------------------------------------


Авъяастай ч авъяасаа тодруулдаггүй нэгэнд би харамсдаг
Азтай ч дэндүү шуналтай нэгэнд би харамсдаг
Боломжтой байж боломжоо ашигладаггүй нэгэнд харамсдаг
Өмнө нь ирээдүй нээлттэй байхад цоожийг нь онгойлгох гэж хичээдэггүй хүнд би харамсдаг

-----------------------------------------------------------------

Ирээдүй бидэнд үргэлж нээлттэй байдаг ч
Ирээ цээргүй аашилдаг одоогийн залуучууд уу
Ээжийн хацар гоо охид буруу замаар явж
Аавын хүү хүртэл зам дээр архины шилтэй хэвтэж байх гэж дээ

------------------------------------------------------------------


Өвөг дээдэс минь мунхаг биднийгээ өршөө
Өнөөгийн мухардлыг бид яах билээ
Одоогийн цаг одоо биш болж
Цаг хугацааг болдог бол ухраамаар санагдах юм хөөрхий

------------------------------------------------------------------


Ухааныг бид өөрсдөө залахгүй юм бол
Өөр бидэнд хэн туслах билээ
Өөрсдөө бид хичээхгүй юм бол
Улс орон яаж хөгжих билээ

------------------------------------------------------------------


Багш хүн оюуны ухаан
Амьдрал харин бидний багш
Оюуны болон амьдралын ухаантай байхад
Болохгүй зүйлээс боломж үргэлж гэрэлтэж байдаг юм аа

------------------------------------------------------------------


Хайрт чамайгаан хүлээсээр
Хавар болсон ч хүлээсээр
Зуурдын биш үүрдийн хүлээлт гэдгийг мэдсэн ч
Шантралгүй чамайг хүлээх минь үүpдийн юм шүү

-------------------------------------------------------------------


Хайр чамайг гомдоосон ч битгий бууж өг
Хайр чамайг зовоосон ч битгий гуниглаж яв
Хайр чамайг уйлуулсан ч нулимсаа барьж яв
Хайр чамд хэцүү байвч дахин шинэ хайр ирдэг юм

-------------------------------------------------------------------


Хайр минь надаас нүүрээ буруулсан ч
Харин би бууж өгөөгүй зоригтой нэгэн
Ганц юм ганцаар дуусахгүй гэж зүрх минь надад хэлсэн болхоор
Ухарч биш урагшаа тэмүүлсэн би өөртөө итгэлтэй нэгэн

......................................................................................


Итгэл сэтгэл хоёрыг олоход хэцүү
Тэднийг харин алдахад бүүр хэцүү
Хайрын хайр нь ихдэхээр хайр биш болдог
Хүн харин хэмжээг нь тааруулах нь хэрэгтэй болдог

---------------------------------------------------------------------


Эхээс төрсөн бие минь байхад
Элдэв зүйлээр би яах билээ
Эх орон минь надад байхад
Илүү зүйл би юунд хүсэх билээ

---------------------------------------------------------------------


Халуун сэдэв өрнүүлж өвлийг жаахан уяраах юун
Хүйтэн сэдвийг хөндөж зуныг жаахан хөргөөх нь юун
Халуун хүйтнийг нийлүүлэн бүлээн болгоод
Хавар гэгч зүггүй улиралийг жаахан тайвшируулсан ч юун

-----------------------------------------------------------------------



Хайр би түүнд дурлаж байсан
Харин оронд нь би хайрлуулж байсангүй
Заримдаа түүнийг үзэн ядаж
Зүсэр бороо мэт нулимс минь харамгүй их урсдаг байлаа













Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

  Temdeglel 11/07/2019 4-hon nastai byatshan ohiniihoo, minii bolhi gemeer hiigdsen tsaasan ongotsiig bayrtai n argagui barin naash...