Samstag, 30. Juni 2012




Гадаа халуун байхад
Дотор бороо орно
Сэтгэл гонсойгоод нэг л эзгүй
Хоолой зангираад
Хүчээр чам уруу инээнэ
Сормуус минь нороод
Нэг л болохгүй
Битгий уйл гэж намайг битгий тэврээ
Тэгтээ тэргүй дахин норох юм хойно
Тэврээд намайг аргдах гэсэний ч хэрэггүй
Тэгтээ тэргүй дахиад л гунихарна би
Ярьж чадахгүй ам минь жимийстэй
Яахаа мэдэхгүй замын дунд зогсно
Хамт явья гэж гараа өгөх хэрэггүй
Ганцаараа байсаар байгаад зожиг болжээ би
Гомдоод явна уу? ойлгоод явна уу?
Найз минь чи  минь өөрөө л мэддээ
Хүчилж би чамайг хорихгүй
Хүндээр тусгаж битгий аваарай энэ бүхнийг анд минь


(бичсэн: 2012.07.01 нд)
























Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

  Temdeglel 11/07/2019 4-hon nastai byatshan ohiniihoo, minii bolhi gemeer hiigdsen tsaasan ongotsiig bayrtai n argagui barin naash...