Montag, 28. Mai 2012



Инээнэ

Би инээнэ ээ
Хамаагүй ээ би инээнэ
Хүсэл минь төрөхгүй байсан ч 
Хүмүүс над уруу чичилсэн ч
Хамаагүй, би чиний өөдөөс харан инээнэ
Дотор минь хоосон салхинаас цаашгүйгээс хойш
Зүрх минь цохирлохүй удаж байгаагаас хойш
Сэтгэл минь аль хэдийн замхран алга болсоноос хойш
Надад харамсаад байхаар юм юусан билээ?
Та намайг юу гэж ч болно
Мэдрэл солиотой галзуу
Тийм ээ надад хамаагүй
Тэгэх тусам чинь би
Тэц зөрөөд чангаар инээнэ
Хэн ч намайг хориж дийлэхгүй ээ
Хорин хэдэн жил амьдрах даа 
Тувтан уйлсаар байгаад залхаж байна
Дусал нулимснийхаа тоо бүрээр одоо би
Чөлөөтэй бардам чанга гэх чинь инээнэ ээ
Харин......инээсэний минь тоо бүрээр
Намайг та шаналал нь дээд зэрэгтэй хүрсэн байна гэж ойлгоорой
ахахахххахахахахаха..................

2012.5.29 бичив


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

  Temdeglel 11/07/2019 4-hon nastai byatshan ohiniihoo, minii bolhi gemeer hiigdsen tsaasan ongotsiig bayrtai n argagui barin naash...